سیستم مدیریت محتوا آسان با وردپرس
  • وب آوران
  • 24 مهر 1400

  • 0 دیدگاه

همانطور که میدانید، امروزه سایت های بسیاری مشغول به فعالیت میباشند و از همین طریق کسب در آمد میکنند. بدین منظور سیستم مدیریت محتوا آسان با وردپرس مد نظر صاحبان وب سایت ها قرار گرفته است.

حال ممکن است برخی از افراد با سیستم مدیریت محتوا وردپرس آشنا نباشند. به همین خاطر در این قسمت از مقاله به معرفی وردپرس و مزایای طراحی سایت با وردپرس خواهیم پرداخت.

سیستم مدیریت محتوا چیست؟

برای این که بتوان وب سایت مد نظر را به شکل دلخواه ایجاد نمود. می بایست از کد نویسی و دیگر مهارت های مربوطه بهره مند شد. سیستم مدیریت محتوا بدون نیاز به دانش کد نویسی میتواند متون و عکس های مد نظر کاربر را به صفحات اضافه نماید. زیرا تولید محتوا و بروز نگه داشتن سایت دارای مزایای بسیاری می باشد. اگر میخواهید با برخی از این مزیت ها آشنا شوید به شما توصیه میکنیم تا مقاله تاثیر تولید محتوا در سئو را مطالعه کنید.

وردپرس چیست؟

امروزه سیستم های مدیریت محتوای بسیاری توسط افراد مختلف به وجود آمده اند. که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا تلقی میشود. که کاربران می توانند با استفاده از آن به ساخت و راه اندازی وب سایت خود بپردازند.

باید بدانید که سیستم مدیریت محتوا وردپرس می تواند به صورت رایگان در اختیار تان قرار گیرد و کاربرد های بسیاری را به شما ارائه دهد. حال اگر میخواهید با مزایای وردپرس آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید.

تاریخچه وردپرس

تاریخچه وردپرس

سیستم مدیریت محتوا آسان وردپرس، توسط دو شخص بسیار معروف و مشهور به نام های مت مولنوگ و مایک لیتل در سال 2003 ایجاد گردید. وردپرس به گونه ای طراحی شده بود که افراد تنها برای وبلاگ نویسی به سراغ آن میرفتند.

اما بعد ها کاربرد های دیگری به وردپرس اضافه گردید و افراد بیشتری به سمت آن سوق یافتند. حال کاربران می توانند در سیستم وردپرس به تولید محتوا نیز بپردازند و به بهینه سازی وب سایت شان کمک نمایند.

مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا آسان با وردپرس

– کاربری آسان

یکی از مزایای سیستم وردپرس، کاربری آسان آن میباشد. در واقع با سیستم وردپرس مدیریت محتوا امری بسیار ساده و آسان میباشد. یعنی تمامی افراد می توانند بدون دانش کد نویسی به راحتی صفحات وب سایت خود را راه اندازی کنند.

– بروز رسانی مداوم

از دیگر مزایای سیستم مدیریت محتوا میتوان به بروز رسانی مداوم اشاره نمود. این سیستم همواره در تلاش است تا عیب و نقص های خود را بر طرف سازد و رضایت کاربران را بیش از قبل به دست آورد.

– قالب و افزونه رایگان

شما با مدیریت محتوا با وردپرس میتوانید از قالب ها و افزونه های رایگان آن بهره مند گردید. این قالب ها می توانند جلوه بسیار زیبایی را به وب سایت ببخشند و کاربران را به وجد آورند. با ما در ادامه مقاله همراه بمانید تا شما را با دیگر مزایای طراحی سایت با استفاده از وردپرس آشنا نماییم.

– مدیریت آسان محتوا با وردپرس

از دیگر مزایای طراحی سایت با وردپرس، مدیریت آسان محتوا میباشد. شما از طریق وردپرس می توانید محتوای خود را ویرایش، بروز رسانی و منتشر نمایید. و دیگر نگران هزینه و زمان زیاد برای انجام این کارها نباشید.

– بهینه سازی برای موتور های جستجو

همانطور که میدانید، بهینه سازی سایت یکی از نکات مهم در طراحی سایت است که باید به آن توجه شود. سیستم مدیریت محتوا وردپرس می تواند به راحتی بهینه سازی برای موتور های جستجو را بر عهده بگیرد و به ارتقاء رتبه سایت کمک شایانی نماید.

سیستم مدیریت محتوا وردپرس

– وجود قابلیت اشتراک

هنگامی که میخواهید مدیریت محتوا با وردپرس را انجام دهید. میتوانید به راحتی صفحات و مطالب سایت را با استفاده از ابزارک های موجود در سایت، اشتراک گذاری کنید.

– پشتیبانی رایگان

یکی دیگر از نکات مثبت طراحی و ساخت وب سایت با سیستم وردپرس، پشتیبانی رایگان آن میباشد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به پشتیبان گیری بپردازید و مشکلات را رفع نمایید.

– امنیت

امنیت از دیگر ویژگی های مثبت سیستم مدیریت محتوا وردپرس تلقی میشود. این سیستم میتواند تا حد بسیار زیادی از ورود هکر ها جلوگیری کند و از اطلاعات شما محافظت نماید.

چرا باید از سیستم مدیریت محتوا آسان با وردپرس استفاده کنیم؟

اگر میخواهید سایت نسبتا قوی و پر سرعت داشته باشید، میتوانید از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده نمایید. علاوه بر این موضوع، برای طراحی وب می بایست از دانش های بسیاری بهره مند بود که تمامی افراد قادر به یادگیری آن ها نیستند. بدین منظور استفاده از این سیستم مدیریت محتوا بسیار توصیه می گردد.

به شما پیشنهاد میدهیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید و از تاریخچه وردپرس آگاه گردید.

چه سایت هایی را می توان از طریق وردپرس راه اندازی نمود؟

  • سایت های وبلاگی

بسیاری از افراد مشهور و معروف دوست دارند تا سایتی وبلاگی را برای خود ایجاد کنند. در وردپرس میتوان طراحی سایت تک صفحه ای یا وبلاگی نیز پرداخت.

  • سایت های شرکتی

یکی دیگر از کارهایی که میتوان با سیستم وردپرس انجام داد، طراحی سایت شرکتی است. شرکت های مختلف میتوانند برای راه اندازی وب سایت از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده کنند.

  • سایت های فروشگاه

امروزه بسیاری از افراد سعی میکنند تا محصولات خود را در فضای مجازی به فروش برسانند. بدین منظور به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی می پردازند. افرادی که قصد کسب درآمد و فروش را دارند می توانند از طریق وردپرس فروشگاه مد نظر شان را ایجاد نمایند.

در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را با مدیریت محتوا آسان وب سایت با وردپرس آشنا نماییم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید یک وب سایت بی نظیر و فوق العاده را از آن خود کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفاً به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

این مطلب تاکنون امتیازی ندارد! اولین کسی باشید که این نوشته را ارزیابی می کند.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس