چگونه رتبه اول گوگل باشیم؟
  • وب آوران
  • 10 مهر 1400

  • 0 دیدگاه

رتبه اول گوگل

افراد بسیاری برای کسب و کار خود طراحی سایت انجام داده اند که هر کدام از آن ها خدمات مخصوص به خود را به مخاطبان ارائه میدهند. برای این که بتوان یک وب سایت را به سمت پیشرفت سوق داد، می بایست رتبه مناسبی در گوگل داشته باشد. بسیاری از افراد با چگونگی کسب رتبه یک گوگل آشنا نیستند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید توصیه می کنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید تا بدانیم چگونه رتبه اول گوگل باشیم؟

نحوه کسب رتبه یک گوگل

رتبه یک گوگل میتواند تاثیر بسزایی بر روی پیشرفت یک وب سایت داشته باشد. بدین منظور تمام صاحبان سایت ها همواره سعی میکنند فعالیت خود را به صورت اصولی گسترش دهند تا این رتبه را به دست آورند. در ادامه روش های کسب رتبه یک را توضیح میدهیم.

بارگذاری محتوا و مطالب یونیک در وب سایت

اولین قدمی که می بایست برای تصرف نتایج اول موتورهای جستجو برداشت، بارگذاری محتوا و مطالب یونیک در وب سایت است. برای این که بتوانید نظر گوگل را به خود جذب نمایید، می بایست از هر گونه بارگذاری مطالب کپی در سایت خود جلوگیری کنید. در غیر این صورت ربات های گوگل میتوانند جریمه هایی را برای سایت در نظر بگیرند و حتی رتبه کنونی سایت را بگیرند. اگر میخواهید بهترین محتوا برای گوگل را تولید نمایید، باید به کیفیت آن نیز توجه کنید. مخاطبان همواره به دنبال محتوایی هستند که بسیار واضح باشد و نسبت به دیگر منابع مرتبط در گوگل برتری داشته باشد.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

همانطور که میدانید کلمات کلیدی نقش مهمی در سئو و بهینه سازی سایت دارند. بدین منظور توصیه می شود تا از کلمات کلیدی مناسب در محتوای سایت بهره مند گردید. بسیاری از افراد معتقدند که کلمات کلیدی طولانی میتوانند تاثیر بهتری را بر روی رتبه صفحات یک وب سایت داشته باشند. به همین خاطر می بایست در صورت امکان از چنین کلمات کلیدی استفاده نمایید. اگر میخواهید با دیگر مراحل رسیدن به رتبه برتر گوگل آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید.

نحوه کسب رتبه یک گوگل

بررسی رقبا

بسیاری از صاحبان سایت ها تصور میکنند که نیازی به بررسی رقبا نیست. در صورتی که آنالیز رقبا میتواند تاثیر بسزایی در رتبه وب سایت داشته باشد. هنگامی که فعالیت وب سایت های رقیب را مورد بازدید قرار میدهید، نقاط قوت و ضعف آن ها را می یابید. و سعی میکنید تا خدمات تان از آن ها مناسب و بهتر باشد.

آشنایی با قوانین سئو

شما برای این که بتوانید رتبه یک گوگل را از آن خود کنید، می بایست با قوانین سئو نیز آشنا باشید و طبق آن عمل نمایید. پس با سئو در نتایج اول گوگل باشید.

تولید عنوان های جذاب

از دیگر نکاتی که برای کسب رتبه های بالای گوگل می بایست به آن توجه داشته باشید، تولید عنوان های جذاب است. اگر محتوای سایت دارای عنوان ترغیب کننده باشد. کاربران مطالب دیگر سایت را نیز میخوانند. و این موضوع میتواند نقش بسیاری در کسب رتبه برتر گوگل داشته باشد. شما با انجام اقدامات بالا، میتوانید رتبه وب سایت خود را بهبود ببخشید و به پیشرفت آن کمک شایانی نمایید. اگر میخواهید با هزینه لازم برای رسیدن به رتبه یک گوگل آشنا شوید، توصیه میکنیم تا در ادامه این مقاله از بلاگ آموزشی وب آوران با ما همراه بمانید.

هزینه لازم برای کسب رتبه اول گوگل

هزینه کسب رتبه برتر گوگل به عوامل متنوع و متعددی بستگی دارد. اما اگر بخواهیم به صورت کلی این موضوع را شرح دهیم باید بگوییم اگر مدیریت تمام و کمال سایتتان را در بر دارید و با اصول سئو آشنا هستید. هزینه نسبتا کمتری انتظار شما را خواهد کشید. حال اگر بخواهید تمامی فعالیت های سایت را به دست یک تیم سئو بسپارید. صد درصد می بایست هزینه بیش تری را پرداخت نمایید تا به رتبه های برتر موتورهای جستجو دست یابید.

کسب رتبه اول گوگل

آیا سایت های فعال در سئو میتوانند رتبه یک گوگل را تضمین کنند؟

برای رسیدن به رتبه یک گوگل، هیچگاه ادعای افرادی که میخواهند در یک شب سایت را به رتبه برتر برسانند مد نظر قرار ندهید. زیرا هیچ فردی یک شبه قادر نخواهد بود نتیجه مناسبی در گوگل دریافت کند. اگر میخواهید به رتبه بی نظیری دست یابید، میتوانید پس از طراحی وب و راه اندازی وب سایت تلاش و پشتکار خود را افزون نمایید تا به خواسته خود برسید.

چطور رقبای خود را در کلمات کلیدی بیابیم؟

برای کسب رتبه برتر گوگل می بایست به آنالیز رقبا پرداخت. برای این کار کافی است به نکته زیر توجه کنید.

جستجوی کلمات کلیدی

در قدم اول، می بایست شما کلمات کلیدی مد نظرتان را در گوگل مورد جستجو قرار دهید. بسیاری از افراد نمیدانند چه نوع کلماتی را مد نظر شان قرار دهند. برای رفع این ابهام باید بگوییم کلمه ای که شما میخواهید در آن رتبه کسب کنید، کلمه کلیدی رقیبتان هم خواهد بود و باید آن را جستجو نمایید. باید به عمومی یا اختصاصی بودن سایت ها توجه کنید و سپس به بررسی محتوا بپردازید. در این قسمت از مقاله سعی نمودیم شما را با راه رسیدن به رتبه یک گوگل آشنا نماییم، امیدواریم با مطالعه مطالب فوق و توجه به آن ها بتوانید یک مقام مناسب را در گوگل از آن خود کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفاً به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رای: 1

این مطلب تاکنون امتیازی ندارد! اولین کسی باشید که این نوشته را ارزیابی می کند.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس