شیوه کسب درآمد میلیونی با وب سایت
  • وب آوران
  • 6 مرداد 1401

  • 0 دیدگاه

احتمالا اسم سایت های فروشگاهی مختلف مثل دیجی کالا به گوشتان خورده است! همانطور که میدانید موفقیت خیلی از این سبک سایت ها، در حدی است که کمتر کسی پیدا میشود که آن ها را نشناسد. حدس بزنید از میان این همه افراد که سایت های اینچنینی را میشناسند چند نفر روزانه در حال خرید از آن ها هستند؟ این است شیوه کسب درآمد میلیونی فقط با یک وب سایت که شاید هزاران و هزاران کاربر مشتری دارند! و این چه نتیجه ای در برخواهد داشت؟ صد در صد یک سود بزرگ، آن هم  از کسب و کاری که شاید هیچ وقت این حد از سود، به ذهن صاحبش خطور نکرده بود.

پس چرا شما یک سایت راه اندازی نکنید و کسب و کار خودتان را اینترنتی نکنید؟ کسب درآمد از سایت یکی از روش های مرسوم و پر بازده در جهان است که اصول مختص به خود را دارد. به همین سبب هم قصد داریم در ادامه مطلب شما را با روش های کسب درآمد میلیونی فقط با یک وب سایت، آشنا کنیم تا بتوانید کسب و کار حرفه ای خود را راه اندازی کنید.

راه های کسب درآمد میلیونی با راه اندازی وب سایت

پیشنهاد اول ما به شما، یک پیشنهاد مرسوم است، راه اندازی یک سایت فروشگاهی با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی !

برای این منظور باید چند قدم طی کنید تا به کسب درآمد میلیونی برسید:

1- در کدام دسته هستم؟ (مشخص کردن هدف)

به سراغ قدم اول برویم ،شما در کدام دسته جای دارید؟

الف) شما صاحب یک کسب و کار هستید و قصد دارید آن را اینترنتی کنید تا میزان فروش خود را بالا ببرید.

ب) کسب و کار خاصی ندارید، اما قصد راه اندازی یک فروشگاه آن هم به صورت اینترنتی دارید.

در این حالت نه تنها از هزینه های مختص اجاره و خرید مکان برای فروشگاه بی نیازمی شوید. بلکه از طریق اینترنت و فضای گسترده آن ارتباطات قوی تری ایجاد خواهید کرد و به کسب درآمد میلیونی با وب سایت خواهید پرداخت. اگر در دسته الف هستید احتمالا محصولات مخصوص خود و مشتریان مختص خودتان را دارید. بنابراین تنها کافی است تا از طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا برای سایت مورد نظر خود با طرح و قالب دلخواه استفاده کنید. و برای دیده شدن هر چه بیشتر از مشتریان فروشگاه خود هم کمک بگیرید.

اما اگر در دسته دوم هستید ابتدا باید محصول مورد نظرتان جهت ارائه را پیدا کنید. اگر در حوزه خاصی تخصص دارید پیشنهاد میکنیم در همان حوزه محصول ارائه کنید. و پس از انتخاب محصول برای فروش اقدام به سفارش طراحی سایت کنید. تا سایتی مناسب شما و کسب و کارتان راه اندازی شود و بتوانید کسب درآمد میلیونی فقط با یک وب سایت داشته باشید.

شیوه کسب درآمد میلیونی فقط با یک وب سایت

2- سفارش طراحی سایت، یک قدم اصلی

بدین منظور میتوانید از یکی از سایت های معتبر مثل وب آوران، سایت مورد نظر خودتان را بعلاوه امکاناتی که در نظر دارید سفارش بدهید.

3- تبلیغ و بازاریابی

قدم سوم در این روش این است، تا جایی که میتوانید خود رابه کاربران معرفی کنید. با همکارانتان تعامل کنید و یا برای تبلیغ سایتتان سفارش دهید. از یک متخصص سئو و بهینه سازی سایت و بازاریاب حرفه ای کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان به سود مورد نظر خود و کسب درآمد میلیونی با وب سایت برسید.

4- تثبیت فروش

 در قدم چهارم سعی کنید مشتریانی که جذب فروشگاه شما شده اند را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. که این مهم با ارائه همیشگی محصولات با کیفیت و یا پشتیبانی قدرتمند امکان پذیر است.

دومین روش برای کسب درآمد میلیونی فقط با یک وب سایت

در این روش برای کسب درآمد میلیونی فقط با یک وب سایت نیاز به یک سایت فوق حرفه ای دارید. تنها کافی است یک سایت راه اندازی کنید و با کمک متخصصان سئو و طراحی وب آن را به سایتی پر بازدید تبدیل کنید. با این کار میتوانید خیلی راحت با تبلیغات در مدت کوتاهی به درآمد برسید. اما برای این روش چه قدم هایی باید طی کرد؟

1- تعیین هدف (در چه حوزه ای قصد راه اندازی سایت دارید؟)

در قدم اول باید مشخص کنید در چه حوزه ای قصد راه اندازی و ساخت سایت دارید. کمی تحقیق کنید و بهترین و پر بازدید ترین حوزه ها را شناسایی کنید تا برای آن تولید محتوا انجام دهید.

2- اقدام به ساخت وب سایت

در این مرحله یک سایت کامل با توجه به فاکتور های مورد نظرتان سفارش دهید. تا متخصصان وب آوران در مناسب ترین زمان بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

روش های کسب درآمد میلیونی فقط با یک وب سایت

3- محتوای هدفمند و مخاطب پسند تولید کنید

از تاثیر تولید محتوا در سئو غافل نشوید و سعی کنید محتوایی تولید کنید که در طول روز بیشترین جستجو را خواهد داشت. تا مخاطبین بیشتری به سایت شما هدایت شوند و بازدید بیشتری کسب کنید. حتما از یک محتوا نویس در این زمینه کمک بگیرید تا استراتژی خوبی را برای سایتتان طراحی کنید.

4- اصل مطلب، سئو

برای کسب درآمد میلیونی با وب سایت، مهم ترین قدم سئو سایت است. تا بازدید آن به حد ایده آل برسد و برای انجام کار تبلیغاتی مناسب شود. در این مرحله حتما باید اصول سئو پیاده سازی شود و الگوریتم های بهینه سازی سایت در نظر گرفته شود تا نتیجه دلخواه بدست بیاید. البته این مورد را هم عنوان کنیم که برای رسیدن به این حد از بازدید زمان قابل توجهی نیاز است و صبر شما را می طلبد.

5- تداوم تولید محتوا و تلاش

حتما پس از این که به نتیجه دلخواه رسیدید دست از تلاش نکشید و برای بهبود هر چه بیشتر سایت بکوشید. تا مخاطبانی که با زحمت بدست آوردید را از دست ندهید.

کسب درآمد میلیونی با وب سایت از گوگل چگونه امکان پذیر است؟

این مورد هم بسیار راحت می باشد تنها کافی است تبلیغاتی از طریق google adsense بگیرید و آن را روی سایتتان نمایش دهید. البته اگر سایتتان با سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی شده است با word ads‌ اینکار را انجام دهید.

پس از فعالسازی تبلیغات کلیکی، با هر بار کلیک کاربران بر روی تبلیغات موجود در سایت، به حساب شما پول واریز خواهد شد. و میتوانید به راحتی کسب درامد کنید. این را هم در نظر بگیرید که سایتتان باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا بتوانید درآمد کسب کنید.

حرف آخر

کسب درآمد آنقدرها هم دشوار نیست اما راه و روش های خودش را دارد و تنها کافیست با اصول کار آشنا باشید. تا به راحتی درآمد هایی را کسب کنید که فکرش را هم نمیکردید. در این مسیر وب آوران همراه شماست و با ارائه انواع خدمات طراحی و ساخت وب سایت، کمک میکند تا به بهترین صورت، سایت خود را، راه اندازی کنید و آن را بهبود ببخشید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفاً به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد رای: 4

این مطلب تاکنون امتیازی ندارد! اولین کسی باشید که این نوشته را ارزیابی می کند.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس