با سئو رتبه اول گوگل باشید
  • وب آوران
  • 29 آذر 1400

  • 0 دیدگاه

در این مطلب هر آنچه برای رسیدن به رتبه اول نتایج جستجو با سئو وب سایت نیاز دارید به شما خواهیم گفت. همچنین در ادامه موارد بسیار مهم سئو و بهینه سازی سایت را با هم بررسی خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم. هدف وب آوران نمایش وب سایت شما به بالاترین جایگاه در نتایج جستجو و در نتیجه افزایش بازدید کنندگان می باشد.

تولید محتوا پادشاه الگوریتم موتورهای جستجوگر

این حرف کاملا منطقی هست چرا که اول باید دید موتورهای جستجوگر که معروف ترین آنها گوگل به حساب می آید چگونه کار میکنند. قوانین و مقررات سئو و بهینه سازی وب سایت در گوگل چیست؟

ربات های گوگل در دنیایی از صفحات اینترنتی در حال گشت و گذار هستند. وظیفه اصلی ربات ها، آنالیز وب سایت بر اساس پارامترهای تعریف شده توسط گوگل است. در واقع می توان گفت محتوای متنی، عکسی، ویدئویی و صوتی سایت خوراک این ربات ها می باشد. گوگل از طریق محتوای وب سایت تشخیص میدهد که در چه زمینه ای فعالیت میکنید. و باعث سئو وب سایت میشود تا آن را در کلمه کلیدی مورد نظر نمایش دهد.

در محتوای خود کاملا مشخص کنید که چه کارها و خدماتی انجام میدهید. زیرا ربات ها رفتار منطقی ندارند و طبق دستوری که به آنها داده شده است عمل میکنند. به عنوان مثال اگر شما یک فروشگاه اینترنتی کفش زنانه دارید باید تک تک محصولات را به صورت کامل و با جزئیات قرار دهید. برای درک بهتر توصیه می شود مقاله چگونه برای سایت خود محتوای سئو و بهینه تولید کنیم؟ را مطالعه کنید.

تولید محتوا پادشاه الگوریتم موتورهای جستجوگر

افزایش بازدید وب سایت = افزایش درآمد

عنوان محتوا برای سئو وب سایت باید به صورت کامل نوشته شود مثلا “فروش کفش زنانه جلو باز قرمز چرمی”. تمامی موارد مهم و قابل ذکر را برای مشتریان خود وارد نمایید. هر چیزی که از نظر شما بی اهمیت باشد شاید از نظر کاربران شما اهمیت داشته باشد. راجب تمام مشخصات محصول بنویسید و چیزی را از قلم نندازید اعم از جنس، سایز، رنگ، گارانتی، کیفیت ساخت، مشخصات فنی و غیره.

موضوعی مهمی دیگری که باید به آن اشاره نمود این است که یکی از موارد مهم سئو و بهینه سازی وب سایت در موتور جستجوگر گوگل، ساخت لینک های داخلی و خارجی سالم و استاندارد می باشد. استاندارد به این منظور می باشد که از ساخت بیش از حد لینک در داخل صفحات خودداری کنید. هر چقدر مدت زمان بازدید ربات گوگل در سایت شما بیشتر شود امتیاز بیشتری را کسب خواهید کرد.

لینک سازی داخلی اصولی باعث می شود کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذارنند و یکی پس از دیگری صفحات شما را بازدید نمایند. همین که کاربر بعد از ورود به سایت، صفحه را در مدت زمان طولانی ببندد یعنی برنده سئو وب سایت گوگل شدید. ( به اصطلاح فنی نرخ پرش صفحه شما مناسب است ). شاید سوال پیش آید که نرخ پرش (Bounce Rate) چیست؟ در واقع اگر کاربری پس از ورود به وب سایت بدون بازدید از صفحات دیگر سایت شما را ترک کند باعث ایجاد تغییرات در نرخ پرش می شود.

سئو و بهینه سازی وب سایت در گوگل

سئو و بهینه سازی وب سایت در گوگل

برای حضور در صدر نتایج جستجو باید به تاثیر تولید محتوا در سئو توجه کنید زیرا همه چیز به محتوا برمیگردد. بعد از انتشار محتوای خود آن را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توئیتر، لینکداین و غیره جهت افزایش ترافیک وب سایت منتشر کنید. با افزایش تعداد صفحات وب سایت، افزایش بازخورد سئو و بهینه سازی در گوگل افزایش خواهد یافت.

گوگل مثل یک رالی اتومبیل رانی می باشد. سوخت آن نیز محتوایی است که شما در سایت خود قرار میدهید. بروز رسانی به موقع در یک زمان مشخص و راس ساعت به ربات گوگل این سیگنال را میدهد که شما یک برند معتبر در زمینه فعالیت خود هستید.

اگر از هر سیستم مدیریت محتوایی استفاده میکنید باید هسته و افزونه های آن را به صورت منظم بروز رسانی کنید و نسبت به ارتقاع فنی و کدنویسی اقدام نمایید. تیم متخصص وب آوران در زمینه طراحی سایت و سئو و بهینه سازی وب سایت، به شما کمک میکند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به بازده مالی خوبی برسید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفاً به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد رای: 8

این مطلب تاکنون امتیازی ندارد! اولین کسی باشید که این نوشته را ارزیابی می کند.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس