نمونه کار طراحی پورتال دانشگاه تهران
نمونه کار طراحی پورتال پردیس ابوریحان دانشگاه تهران
نمونه کار طراحی پورتال قطب علمی به زراعی و فناوری گردو
  • نوع پروژه طراحی پورتال (پرتال)
  • کارفرما دانشگاه تهران
  • زمینه فعالیت قطب علمی گردو
  • خدمات طراحی UI/UX، طراحی پورتال، بهینه سازی اولیه

توضیحات پروژه

نمونه کار طراحی سایت پیش رو مربوط به پایگاه اینترنتی قطب علمی گردو دانشگاه تهران می باشد. این پایگاه با همکاری قطب علمی فن آوری و به نژادی گردو (CEWIT) و کارگروه گردو انجمن بین المللی علوم باغبانی (ISHS) در سال 1390 ایجاد گردید. پایگاه علمی گردو از خدمات طراحی پورتال (پرتال) استفاده کرده است.

در این وب سایت لینک ها، مقاله ها، کتاب ها، عناوین پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد. تازه های گردو، پژوهشگران، ارقام، ویدئو ها، تصاویر و دیگر لینک های مرتبط با گردو ارائه شده اند. در صورتی که شما از پژوهشگران گردو هستید. لطفاً فهرست پژوهشگران گردو را بررسی نمایید و در صورتی که نام شما در این فهرست از قلم افتاده، به صاحب وب سایت اطلاع دهید.

از تمامی پژوهشگرانی که تمایل به همکاری در تهیه مطالب برای این پایگاه، دارند دعوت به عمل می آید. امید است تا بتوان بدینوسیله اطلاعات خود را در زمینه گردو افزایش داده و فضایی برای گسترش همکاری ها فراهم گردد.

آدرس سایت: http://walnut.ut.ac.ir

نمونه کارهای مرتبط

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس