طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاهی گامی موثر و در عین حال باعث بهبود و رونق کسب و کار شما خواهد شد. امروزه باید راهکارهای متناسب با نیازهای روز خود را انتخاب کنید. اگر بخواهید به صورت سنتی و فیزیکی در حوزه کاری تان فعالیت کنید پیشرفت زیادی نخواهید داشت. حتی اگر تا به حال هم موفق بوده اید و پیشرفت چشم گیری داشته اید، باز هم ساخت وب سایت فروشگاهی ضروری است. زیرا کمک به بررسی و آنالیز رقبا میکند، و اینکه یک استراتژی خوب و قوی برای آینده خود پیاده سازی می کنید. بسیاری از مشتریان خواهان طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بخصوص شبیه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا می باشند. به همین دلیل ساخت سایت فروشگاهی مثل دیجی کالا را نیز جزو خدمات وب آوران قرار داده ایم.

ضرورت ساخت وب سایت فروشگاهی

  1. همان طور که می دانید امروزه بیشتر افراد جامعه که تمایل به خرید از وب سایت های فروشگاهی مانند دیجی کالا دارند، بسیار زیاد و روزانه در حال افزایش است. افراد برای اینکه قبل از خرید اطلاع کاملی از قیمت ها داشته باشند. حتما سری به سایت های فروشگاهی آنلاین می زنند تا با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند.
  2. همین امر باعث شده است تا صاحبان کسب و کار در هر حوزه ای که فعالیت می کنند، تصمیم به طراحی سایت بگیرند. زیرا برای خرید محصول به راحتی می توان با چند کلیک و به صورت آنلاین شروع به خرید کرد. که بیانگر این موضوع می باشد که تمامی کسب و کارها به سمت و سوی، فضای مجازی خواهند آمد.
  3. پیدا کردن بهترین برند از بین تمامی برندهای موجود، و انتخاب بالاترین کیفیت و مقایسه محصولات و یا خدمات، اغلب در فضای سایت ها صورت می گیرد. بنابراین این را بدانید که اگر شما در میان این سایت ها جایگاهی نداشته باشید از این میدان پر از رقابت حذف خواهید شد. و بار منفی و تاثیر آن را در کسب و کارتان خواهید دید.

مراحل پیاده سازی فروشگاه اینترنتی

تیم متخصص وب آوران مراحل طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی را در مطابق زیر انجام می دهد که شامل:

  1. در مرحله اول بررسی کسب و کار شما جهت طراحی و اجرای وب سایت فروشگاهی متناسب:
  • وب آوران وجه تمایزی که با سایر شرکت ها در زمینه طراحی وب دارد این است که می تواند اصولی و مبتنی بر نیازهای شما پیش برود.
  • بررسی و آنالیز بر اساس محصولات و کاربران در بازارهای هدف
  • بررسی کلمه های کلیدی در جهت بهینه سازی وب سایت شما
  1. آموزش پنل مدیریتی و استراتژی تولید محتوا: از دیگر مزیت های طراحی و ساخت وب سایت توسط وب آوران، سهولت در انجام کار با پنل مدیریتی سایت است.
  2. ارائه پنل سایت جهت مدیریت تمامی بخش ها اعم از محصولات، قیمت ها، تخفیف ها، سفارش ها و…
  3. بررسی و تست سایت فروشگاهی پس از اتمام طراحی : – آنالیز سایت و رفع خطاهای احتمالی – بازگذاری نسخه آزمایشی سایت جهت بررسی تا تائید مشتری
  4. سئو وب سایت فروشگاهی:  متخصصان و کارشناسان وب آوران سئو و بهینه سازی سایت را به بهترین حالت ممکن با به روزترین اطلاعات و قوانین سئو انجام خواهند داد.
طراحی سایت شبیه دیجی کالا

نکات مهم برای سئو فروشگاه اینترنتی

موتورهای جستجو مانند گوگل اصلی ترین منبع برای ایجاد ترافیک و بازدید هستند. بنابراین انجام سئو وب سایت جز اولویت های وب مستران باید باشد. چرا که ورود و با هر کلیک و بازدید از وب سایت شما یک فرصت طلایی برای فروش و کسب درآمد برای شما خواهد شد. بنابراین برای افزایش بازدید از سایت تان از طریق موتورهای جستجو باید قوانین و نکات سئو را رعایت کنید.

آیا قصد پیاده سازی سایت فروشگاهی حرفه ای و موفق شبیه به دیجی کالا را برای خود دارید و نگران این هستید که زمان و پول شما هدر رود؟ به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله ساخت فروشگاه اینترنتی آسان و سریع را بخوانید.

رعایت نکاتی که در ادامه بیان می شوند تا حد زیادی منجر به موفقیت شما خواهند شد:

  • قرار دادن Alt- text (نوشته جایگزین) برای عکس محصولات
  • استفاده از نظرات و پیشنهادات مشتریان در سایت فروشگاهی
  • استفاده از meta Data (توضیحات متا)
  • توضیح و توصیف کامل از محصولات
  • پرهیز از مطالب تکراری در وب سایت
  • طراحی صفحه بلاگ (مقالات) برای وبسایت فروشگاهی
  • استفاده درست و هوشمندانه از لینک های داخلی در سایت
طراحی سایت فروشگاه مثل دیجی کالا

مزایای طراحی و ساخت وب سایت فروشگاهی

  • فروش محصولات در هر ساعتی از شبانه روز و کسب درآمد میلیونی فقط با یک وب سایت
  • شناخته شدن برند شما در بین رقبا
  • کاهش هزینه ها از جمله هزینه های اجازه جهت راه اندازی فروشگاه و استخدام نیرو
  • امکان فروش به تمامی شهرها بدون محدودیت زمانی ومکانی
  • فروش محصولات به دست مشتریان بدون نیاز به واسطه
  • امکان ورود به بازارهای دیگر
  • افزایش فروش و اعتبار بیشتر
  • و…

ساخت وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی فقط برای فعالیت های مربوط به فروش کالا نمی باشد. بلکه برای مواردی مانند رستوران و کافه ها هم قابل پیاده سازی است. اگر شما صاحب چنین کسب و کارهایی هستید میتوانید در صفحه اول سایت، غذاها و نوشیدنی ها را قرار دهید. تا مشتریان از طریق سایت، سفارش خود را ثبت کنند. و به این نکته توجه کنید که با داشتن یک سایت، مشتریانی که با شما آشنایی ندارند، میتوانند به صورت غیر حضوری آشنا و مشتری دائم شما شوند.

وب آوران با داشتن چندین سال تجربه در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، سئو و بهینه سازی وب سایت، طراحی سایت با وردپرس و ساخت سایت میتواند شما را به اهداف خود برساند. و با دارا بودن مجموعه ای فعال و آموزش دیده می تواند یک طراحی حرفه ای متناسب با نیازها و در خواست های شما را انجام داده و به موفقیت برساند. جهت سفارش و دریافت مشاوره به صورت رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

قیمت طراحی سایت فروشگاه شبیه دیجی کالا چقدر است؟

برای طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا باید از پلن طلایی طراحی سایت فروشگاهی وب آوران استفاده نمایید. شروع قیمت پلن طلایی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی 46 میلیون تومان می باشد.

سایت فروشگاهی مثل دیجی کالا چه امکاناتی دارد؟

تمام امکانات مورد نیاز چند فروشندگی و مارکت پلیس به همراه امکانات پایه فروشگاه اینترنتی در پلن طلایی وب آوران وجود دارند. علاوه بر این چنانچه امکانات خاصی مورد نیاز است امکان طراحی و توسعه آنها نیز وجود دارد.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا چقدر طول می کشد؟

مدت زمان تحویل وب سایت فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا 20 روز می باشد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفاً به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد رای: 5

این مطلب تاکنون امتیازی ندارد! اولین کسی باشید که این نوشته را ارزیابی می کند.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس