نمونه کار طراحی سایت صرافی سکه صراف سعادت آباد
نمونه کار طراحی سایت صرافی
نمونه کار طراحی سایت سکه صراف
  • نوع پروژه طراحی سایت صرافی
  • کارفرما سکه صراف سعادت آباد
  • زمینه فعالیت خرید و فروش سکه بانکی
  • خدمات طراحی UI/UX، طراحی وب سایت، بهینه سازی اولیه

توضیحات پروژه

نمونه کاری که در حال مشاهده آن هستید مربوط به طراحی سایت سکه صراف سعادت آباد می باشد. صرافی های بسیاری در سطح شهر وجود دارند که برای دریافت قیمت و یا ارتباط با آنها مجبور هستید به صورت حضوری به محل صرافی مراجعه نمایید. اما با طراحی یک وب سایت برای صرافی میتوان دسترسی مشتریان به صرافی را سریع و راحت کرد. تا علاوه بر جلب رضایت مشتریان بتوان مشتریان بیشتری را به دست آورد تا در نتیجه سود ناشی از معاملات در صرافی افزایش یابد.

طراحی سایت صرافی یک راه بسیار عالی برای معرفی بهتر صرافی و خدمات آن و همچنین افزایش فروش و معاملات می باشد. وب سایت های صرافی امکانات متنوعی دارند که بر حسب نیاز کارفرما میتوان از آنها استفاده نمود. در طراحی سایت سکه صراف سعادت آباد معرفی صرافی و خدمات آن، ایجاد راه های ارتباطی متنوع مانند تماس تلفنی از طریق وب سایت، فرم تماس، لوکیشن صرافی، شبکه های اجتماعی و لیست قیمت سکه مورد توجه بوده است. و سعی شده است تا محتوا در یک بستر زیبا و کاربردی به مخاطبان ارائه شود.

آدرس سایت: https://saadatabadex.com

نمونه کارهای مرتبط

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس