طراحی سایت فروشگاهی ارزان با کمترین هزینه
  • وب آوران
  • 16 مهر 1400

  • 0 دیدگاه

همانطور که میدانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی سایت های فروشگاهی بسیاری به وجود آمده اند که توسط افراد متعددی اداره می شوند. در واقع شما با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان، میتوانید درآمد مناسبی را از آن خود نمایید. حال اگر می خواهید با نحوه طراحی سایت فروشگاهی با کم ترین هزینه آشنا شوید. توصیه میکنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد مطالعه قرار دهید.

چگونه طراحی سایت فروشگاهی خود را با هزینه کم و ارزان انجام دهیم؟

برای این که بتوانید یک سایت فروشگاهی برای خود افتتاح کنید، باید از دانش هایی همچون برنامه نویسی، کد نویسی و طراحی سایت بهره مند باشید. اما بسیاری از افراد مهارت های لازم برای تاسیس یک وب سایت فروشگاهی را نخواهند داشت، بدین منظور توصیه میشود این کار را به افراد با تجربه و ماهر بسپارید.

– مشخص کردن نوع وب سایت

حال در قدم اول باید به فردی که طراحی سایت فروشگاهی ارزان شما را به دست گرفته، نوع وب سایت خود را اعلام نمایید. به عنوان مثال یک وب سایت فروشگاهی باید با دقت و ظرافت بیشتری ایجاد گردد. در صورتی که یک سایت اطلاعات عمومی از پیچیدگی کمتری در طراحی برخوردار است.

– انتخاب طرح و قالب وب سایت

حال نوبت به طرح کلی و یا همان قالب وب سایت میرسد. قالب ها و افزونه های بسیاری برای وب سایت ها به وجود آمده اند که با توجه به کارکردشان مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال، پیشنهاد می شود در طراحی وب سایت فروشگاهی از رنگ های تیره و سنگین استفاده شود و در طراحی سایت آموزشی آنلاین تنوع رنگ و قالب ها بیش تر باشد.

– انتخاب نوع محتوا وب سایت

پس از این که به تمامی مطالب و موارد فوق پرداختید، باید نوع محتوای خود را به طراح سایت اعلام نمایید. به طور مثال محتوای متنی فضای متفاوتی نسبت به محتوای ویدئویی خواهد داشت.

– سئو در طراحی سایت فروشگاهی ارزان

همانطور که می دانید روش های متعددی همچون سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و… برای سئو و بهینه سازی سایت وجود دارد که برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان باید مشخص شوند.

– سیستم سفارش و پرداخت آنلاین

موضوع دیگری که در هنگام طراحی سایت فروشگاهی ارزان باید مد نظر قرار دهید، تهیه و ایجاد سیستم سفارش و پرداخت آنلاین می باشد. شما باید فضایی را به وجود آورید که کاربر بتواند با خیالی راحت اطلاعات کارت خود را وارد نماید و به ادامه روند خرید بپردازد.

طراحی وب سایت فروشگاهی با هزینه کم و ارزان

تعرفه و هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان

همانطور که می دانید، قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان یک قیمت کلی برای آن در نظر گرفت.

اگر به دنبال ارزان ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی هستید. باید بدانید وب سایت هایی که با قیمت بسیار کم طراحی می شوند کیفیت خوبی را در بر نخواهند داشت و مشکلات متعددی را برایتان به وجود خواهند آورد. پس به دنبال طراحی سایت ارزان و با کیفیت باشید.

چنانچه می خواهید با اقدامات لازم برای داشتن یک سایت فروشگاهی آشنا شوید، توصیه میکنیم تا در ادامه مقاله با ما همراه بمانید.

برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟

قبل از این که بخواهید به طراحی سایت فروشگاهی با هزینه کم و ارزان بپردازید. می بایست برخی از موارد را تهیه نمایید تا بتوانید به سرعت افتتاح سایت تان افزون کنید.

– ایجاد بستر کار

برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی، می بایست حتما به ایجاد یک بستر کار مناسب بپردازید. به عنوان مثال برخی از افراد برای خود سایت هایی را در افتتاح می کنند و بعضی دیگر به افتتاح یک پیج در وب سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام می پردازند.

این موضوع به خودتان بستگی دارد و باید دقت داشته باشید که برای شروع کسب و کار مجازی کدام بستر برای شما مناسب تر خواهد بود. البته بسیاری از افراد هر دو بستر را برای خود ایجاد می نمایند تا فروش بیش تری را تجربه کنند.

– آماده کردن محصولات

پس از این که بستر کار خود را فراهم نمودید، باید به سراغ تهیه و آماده کردن محصولات بروید. برای این که بتوانید فروش بی نظیری را تجربه نمایید، می بایست از محصولات عکس برداری مناسبی داشته باشید تا مخاطب بتواند به آن علاقه مند گردد.

نکته دیگری که باید مورد توجه تان قرار دهید، معرفی کامل و جامع محصولات است. شما باید درباره تمامی ویژگی های کالا و خدمات صحبت نمایید تا مخاطب بتواند گزینه مناسبی را برای خود انتخاب کند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان

– پشتیبانی

یکی از موضوعاتی که می بایست در ساخت فروشگاه اینترنتی آسان و سریع به آن توجه داشته باشید، پشتیبانی 24 ساعته است. اگر می خواهید فروش مناسبی را در وب سایت تان مشاهده کنید، باید به سوالات مشتریان در 24 ساعت شبانه روز پاسخ دهید و برای آنها رفع ابهام نمایید.

– جلب رضایت و اطمینان کاربران

یکی از مهم ترین اقداماتی که می بایست در وب سایت خود انجام دهید، جلب رضایت و اطمینان کاربران است.

. گام اول

بدین منظور شما می توانید چندین گام را بردارید. اولین گام دریافت نشان اعتماد الکترونیک می باشد که می تواند تاثیر بسزایی در فروش تان داشته باشد. کاربران با مشاهده این نماد دیگر به شما شک نخواهند کرد و در اولین نگاه اقدام به خرید می نمایند.

. گام دوم

دومین گامی که باید بردارید، ارائه آدرس و شماره تلفن معتبر است. شما با این کار مشتری را از نگرانی دور خواهید کرد و به او اجازه می دهید در صورت عدم دریافت محصول به مرکز فروش حضوری شما مراجعه کند.

. گام سوم

و اما آخرین گامی که میتوانید برای جلب رضایت و اعتماد مشتری هایتان بردارید. بارگذاری نظرات و رضایت دیگر مشتری ها در وب سایت است. با این کار مشتری از کیفیت محصول مد نظر خود آگاه می شود و می تواند با دید بازتری به خرید اقدام کند.

در این قسمت از مقاله سعی کردیم شما را با ارزان ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی آشنا نماییم. امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید بهترین سایت را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. و به بهینه سازی آن بپردازید تا درآمد مناسبی را از آن به دست آورید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفاً به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد رای: 8

این مطلب تاکنون امتیازی ندارد! اولین کسی باشید که این نوشته را ارزیابی می کند.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس