طراحی سایت تک صفحه ای

وب سایت تک صفحه ای شخصی یا سینگل پیج چیست؟

طراحی سایت تک صفحه ای تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار یا فرد را در قالب یک صفحه وب سایت (لندینگ پیج) به کاربران نمایش می دهد. مزیتی که در این نوع طراحی سایت وجود دارد در این است که کاربران به راحتی و با مطالعه یک صفحه میتوانند به مزیت ها، معرفی و اطلاعات شرکت یا فرد بپردازند. قطعا وقتی یک سایت کم حجم داشته داشته باشد و مختصر و مفید باشد میتواند مزایایی هم داشته باشد. در این بخش به برسی اساسی طراحی سایت تک صفحه ای و قیمت آن ها می پردازیم.

مراحل طراحی سایت تک صفحه‌ای شخصی

در موارد زیادی ممکن است نیاز پیدا کنید که یک وب سایت داشته باشید. اما فرآیند کارتان خیلی گسترده نیست و قصد این را ندارید تا برای طراحی و ساخت وب سایت چند جانبه هزینه‌ های زیادی را برای خود بتراشید. در این صورت پیشنهاد ما طراحی وب‌سایت تک صفحه ای شخصی می‌باشد.

طراحی وب سایت تک صفحه‌ شخصی، همانطور که از نامش پیداست تنها دارای یک صفحه بوده و برای مصارف خاصی استفاده می‌شوند که به شرح زیر می‌باشد:

  • طراحی صفحه فرود
  • دانلود بروشور
  • معرفی نمونه کار
  • بخش رزومه و معرفی
طراحی وب سایت یک صفحه ای

در صورتی که روند کاری شما به صورتی است که تمام محتوا‌های مربوطه در یک صفحه جا می‌گیرند می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که فرآیند طراحی سایت شخصی به صورت تک صفحه ای راحت‌تر از وبسایت‌های چند صفحه‌ای می‌باشد. همچنین در جواب سوال مشتریان که هزینه طراحی سایت شخصی چقدر است؟ میشود گفت که این نوع طراحی سایت با هزینه کمتر و در زمان کوتاه‌تری امکان‌ پذیر است. بنابراین در صورتیکه کسب و کارتان یا هر هدف دیگری که دارید را می‌توانید در سایت تک صفحه ای بگنجانید پس سراغ طراحی وب سایت چند صفحه‌ ای نروید.

اهداف ساخت وب سایت One Page (وان پیج)

تمامی انسان‌ها به این موضوع علاقه‌مند هستند که نیازهایشان به صورت مفید و سریع در اختیار آن‌ها قرار بگیرد. و بسیاری از افراد از انجام فرایند‌های غیر ضروری و پیچیده بیزار هستند. به تبع همین موضوع سایت‌های تک صفحه‌ ای می‌توانند بسیار محبوب باشند و به عبارت دیگر تجربه کاربری بهتری داشته باشد. همچنین بر اساس تجربه، این سایت‌ها نرخ تبدیل بهتری داشته و بهتر در ذهن کاربران نهادینه می‌شوند.

طراحی وب‌ سایت تک صفحه ای با وردپرس

در رابطه با قیمت طراحی سایت باید بدانید که بر اساس امکانات یک وب سایت قیمت آن تعیین می شود. که این موضوع در رابطه با طراحی سایت سینگل پیج نیز صادق است. با توجه به امکاناتی که از وب سایت انتظار دارید و بسیاری از فاکتور‌های دیگر، هزینه طراحی سایت تک صفحه ای متغیر است.

طراحی سایت سینگل پیج Single Page

امروزه اغلب وب سایت ها بر پایه سیستم‌ های مدیریت محتوای آماده یا سیستم های اختصاصی ساخته می‌شوند. که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. به عنوان مثال در صورتی که از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس برای طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید. حتماً باید انتظار این را داشته باشید که در جستجوهای‌تان سایتی با قالب و خصوصیات ظاهری شبیه به سایت خودتان را ببینید چرا که این سیستم‌ها اختصاصی نیستند.

اما به هر جهت کار کردن با آن‌ها ساده‌ تر می‌ باشد هزینه کمتری نیز برای پیاده‌ سازی در بر خواهند داشت. اما سایت‌های اختصاصی که از طریق کدنویسی ساخته می‌شوند اغلب قیمت بالاتری دارند. همانطور که از نام طراحی سایت اختصاصی پیدا است کاملاً اختصاصی بوده و به هیچ عنوان نمی‌توانید سایت دیگری را مشابه با سایت خود پیدا کنید.

سیستم‌ های مدیریت محتوای رایگان امکانات محدودی دارند و بسیاری از‌ایده‌هایی که برای سایت خود دارید قابل پیاده‌سازی نیستند. این مشکل با کد‌نویسی اختصاصی حل میشود. و می‌توانید هر المانی را با توجه به سلیقه خود برای طراحی وب سایت تک صفحه ای حرفه ای شخصی ارائه کنید. اما موضوع قابل توجه این است که هزینه طراحی سایت تک صفحه ای به مراتب پایین‌تر از سایت‌های چند صفحه می‌باشد. به دلیل اینکه در سایت‌ های تک صفحه‌ ای امکانات کمتری وجود دارد. که باعث میشود زمان کمتری برای طراحی صرف شود.

طراحی صفحه نمایش نمونه کارها

همانطور که بار‌ها در این نوشته اشاره شد وب سایت‌ها امروزه مهم‌ترین قسمت از فضای گسترده و بی‌پایان اینترنت هستند. که می‌توان از طریق آن‌ها به اهداف زیادی دست یافت و در صورتی که شما نیز قصد دارید که وارد این فضای گسترده شوید و اتفاقاً نیازی ندارید تا محتوای گسترده و حجیم را بر روی سایت خود پیاده‌سازی کنید. می‌توانید با اقدام به طراحی وب و ساخت سایت تک صفحه ای نیاز خود را برطرف کرده و در بستر اینترنت به خوبی فعالیت کنید.

سوالات متداول

طراحی سایت تک صفحه ای چیست؟

سایت تک صفحه ای همانطور که از نامش پیداست داری یک صفحه کامل و جامع می باشد. در طراحی سایت تک صفحه ای به جای آنکه از صفحات متعدد استفاده شود تمام بخش های مورد نیاز مانند درباره ما، معرفی خدمات و محصولات، تماس با ما و غیره در یک صفحه قرار می گیرند. همچنین سایت های تک صفحه ای می توانند بخش بلاگ یا اخبار و مقالات نیز داشته باشند.

سایت تک صفحه ای برای چه کسانی مناسب است؟

طراحی وب سایت تک صفحه ای برای تمام افرادی که دارای محتوای زیادی نمی باشند و می خواهند از وب سایت خود به عنوان یک کاتالوگ آنلاین استفاده کنند مناسب است. به طور مثال میتوان از سایت تک صفحه ای برای هنرمندان، ورزشکاران، ناشران، نویسندگان، معرفی اپلیکیشن، معرفی کتاب، معرفی فیلم، معرفی محصول، معرفی خدمات و سایر موارد مشابه استفاده کرد.

سایت تک صفحه ای چه امکاناتی دارد؟

وب سایت تک صفحه ای می تواند شامل امکاناتی نظیر اسلایدر، گالری تصاویر، گالری فیلم و ویدیو، فرم تماس، فرم درخواست محصول یا خدمات، معرفی جامع، بخش اخبار و مقالات (بلاگ)، معرفی مشتریان و همکاران، بخش نمونه کارها، معرفی اعضای تیم، بخش شرایط و قوانین و حتی سبد خرید و امکان خرید اینترنتی باشد.

قیمت طراحی سایت تک صفحه ای چقدر است؟

وب آوران بهترین قیمت و کیفیت را یکجا برای شما در نظر گرفته است. قیمت طراحی سایت تک صفحه ای در وب آوران از 7 میلیون تومان شروع می شود.

ساخت سایت تک صفحه ای چقدر طول می کشد؟

معمولاً بین 4 تا 7 روز کاری سایت تک صفحه ای آماده تحویل می باشد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفاً به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد رای: 3

این مطلب تاکنون امتیازی ندارد! اولین کسی باشید که این نوشته را ارزیابی می کند.

نظر خود را با ما در میان بگذارید

پاسخگوی شما هستیم

با ما در تماس باشید...

هر سوالی در مورد طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی پورتال (پرتال) و سایر امور مرتبط دارید از ما بپرسید. کارشناسان وب آوران بهترین مشاوره را برای شما ارائه می دهند.

Scan the code
تماس با کارشناس